سه راه‌های موثر برای دریافت بیشتر از متخصص طب فیزیکی و توانبخشی کرج

Wiki Article

تحقیقات نشان میدهد که اگر این روش به درستی انتخاب شود، میتوان از انجام جراحی های غیر ضروری جلوگیری کرد در این روش ابتدا به شکل ساده، از بیمار حدود 20 تا forty سی سی خون گرفته می شود سپس خون را داخل لوله ای که حاوی ژل PRP است می ریزند سپس این لوله داخل دستگاهی به نام سانتریفوژ قرار می گرد و در 2 مرحله ten دقیقه ای چرخانده می شود بعد از آن به وسیله نیروی گریز از مرکز دستگاه اجزای خون از هم جدا می شود در نتیجه جدا سازی اجزا پلاکت های خون نیز جدا شده و در اینجا PRP که عامل رشد سلول های بنیادی است آماده استفاده است در این روش غلظت پلاکت نسبت به حالت طبیعی تا five برابر بیشتر است که می توان به ناحیه مورد نظر تزریق کرد که انجام این فرآیند در چند دقیقه زمان بر است. مانیپولاسیون یا درمان دستی روشی تخصصی برای درمان دردهای ستون فقرات و یا اختلالات مربوط به استخوان ها عضلات و مفاصل است که توسط متخصص طب فیزیکی و توانبخشی کرج پزشکان ماهر و متخصص کلینیک در طب فیزیکی انجام می شود در روش مانیپولاسیون ابتدا ناحیه مورد نظر که دچار درد عضلانی است بررسی می شود سپس درمانگر از فشار دست های خود بر روی عضلات، استخوان ها و مفاصل درون و اطراف ستون فقرات استفاده می کند این روش یکی از روش های فوق تخصصی در طب فیزیکی و توانبخشی است که تنها به واسطه پزشک متخصص و با تجربه با گذراندن دورههای معتبر آموزشی تئوری و عملی درمان های دستی امکان پذیر است این روش درمانی اغلب بدون درد می باشد و باعث رفع درد هایی که منشا آن ستون فقرات باشد یا ارتباطی به ستون فقرات نداشته باشد را از بین برده و تسکین می یابد.

دکتر طب فیزیکی و توانبخشی در کرج

A᠎rtic le was c​reated wi th t he  assistance of GSA  C᠎ontent Gen᠎erator  DEMO!


ایران اولین بیمارستان توانبخشی خاورمیانه را داشته (بیمارستان توانبخشی شفایحیائیان) و بیمارستان میلاد را با ۱۰۰۰ تخت برای توانبخشی طراحی نموده است. همچنین، توانبخشی می تواند به بسیاری از عملکردهای بدن، از جمله مشکلات روده و مثانه، جویدن و بلع، مشکلات تفکر یا استدلال، حرکت یا تحرک، گفتار و زبان کمک کند. انجام تست الکترودیاگنوز (نوار عصب و عضله) یکی از کاربردی ترین اقدامات پزشکی در بخش کلینیک طب فیزیکی است که برای معاینه بالینی و تشخیص اندازه آسیب دیدگی دقیق در قسمت عصب مربوطه به اندام و عملکرد عصب های بدن و مشکلات سیستم عصبی است آسیب دیدگی عصب در قسمت های مختلف بدن به صورت سری، خواب رفتگی و گزگز قابل پیش بینی است به همین دلیل با انجام روش تست نوار عصب عضله مربوطه و تعیین گیر افتادگی عصب در مناطق مختلف میزان پیشرفت علت بیماری نشان داده می شود همچنین بسیاری از مشکلات ایجاد شده در ناحیه کمر به وسیله این تست تشخیص داده می شود متخصصان ما در کلینیک طب فیزیکی یکتا از این تکنیک برای بررسی و تشخیص دقیق شرایط افراد بیمار و طراحی یک برنامه درمانی مناسب استفاده می کنند. زیر استخوان کشکک زانو، غضروفی وجود دارد که با زانو مفصل میشود.


طب فیزیکی و توانبخشی

نوع دوم ساییدگی در دخترانی که در سن رشد قرار دارند، دیده میشود، چون رشد سریعی در سنین جوانی وجود دارد، اختلاف قدرت عضلات دو طرف کشکک، باعث کشیده شدن کشکک به یک سمت میشود و با این کشیدگی، کشکک در مسیر طبیعی خود حرکت نکرده و فرد احساس درد در جلوی زانویش میکند و این درد با چمباتمه زدن یا نشستن بی حرکت، تشدید میشود. اما اغلب بیماران با انجام اقدامات توانبخشی بهبود پیدا میکنند. دانش تخصصی، مهارت و تجربه ی سال ها طبابت، به کارگیری روش های توانبخشی مطابق با استانداردهای روز دنیا از خصوصیات متمایز دکتر امیرحسین افشانی است؛ از این رو نام ایشان در لیست بهترین دکتر طب فیزیکی در کرج قرار گرفته است. اما صدای زانو زمانی شکل جدیتری به خود میگیرد که همراه با درد باشد. با اینکه قفل شدگی زانو ممکن است با کمی استراحت کردن برطرف شود، اما فکر نکنید به طور کامل درمان شده، چراکه اگر قطعهای استخوان یا غضروف سبب قفل شدن زانو شده باشد، آسیب جدی به دنبال خواهد داشت. PRP عامل رشد در پروتئین است که می تواند در فرایند روند بهبود و التیام این بیماری نقش بزرگی داشته باشد بعد از انجام تزریق بیمار ممکن است با عوارض جانبی بسیار کم و نادر از جمله احساس درد خفیف طی 3 الی 4 روز را تجربه کند که نشان دهنده PRP و شروع ترمیم طبیعی است این روش درمانی در التهابات زانو نیز تقش عمده ای دارد که بدون بیهوشی و بستری شدن به صورت سرپایی و با بی حسی ساده انجام می شود به طور کلی در این روش تزریق به دلیل استفاده از خون فرد هیچ خطری نظیر عفونت و حساسیت فرد را تهدید نمی کند اگر انجام این عمل با تشخیص به موقع و در اوایل بیماری انجام بگیرد در روند بهبودی فرد تاثیر بسزایی خواهد داشت.


برای تشخیص دقیق در بخش کلینیک طب فیزیکی یک عکس رادیولوژی در حالت تحمل وزن در حالت رخ و نیم رخ گرفته شود سپس با استفاده از سونوگرافی محل دقیقی که نیاز به تزریق غضروف مفصلی دارد پیدا می شود و در مرحله بعد توسط گاید تزریق به محل مورد نظر هدایت می شود که در نهایت باعث کاهش درد به طور چشم گیر می شود پس از انجام تزریق three الی 4 روز احتمال احساس، گرمی، درد خفیف و کمی تورم زانو وجود دارد که مراقبت از اندام دریافت اطلاعات بیشتر امری ضروری است. در کلینیک طب فیزیکی یکتا با به کار بردن روش های توان بخشی، حرکات اصلاحی و… روش طب سوزنى نوعى روش درمانی براى جایگزینی طبیعی دارو مى باشد که هدفش، درمان و کاهش يافتن درد به صورت طبیعی است؛ با استفاده از اين روش درمانی مى توان سموم را حذف كرد و به روند درمان سرعت بخشيد. روش درمان ایشون در وهله اول لیزر به همراه مصرف دارو و در وهله دوم نرمش و در نهایت در صورت لزوم تزریق آمپول هست اما بنده به ایشون گفتم در صورت امکان لیزر نباشه (بخاطر عوارض احتمالی) اما ایشون موافقت نکردند.  Po st has  been cre at ed by GSA Con​tent​ G᠎enerator DEMO.

Report this wiki page